Δευτέρα 14 Μαΐου 2012


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
«ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΝΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ»

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
Αγαπητοί συνάδελφοι καθηγητές του Λυκείου και του Γυμνασίου Μελεσών,
σας καλωσορίζω θερμά στο Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΝΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ» που υλοποιεί το Γενικό Λύκειο Μελεσών στις 15 και 16 Μαΐου 2012. Εσείς, 19 στο σύνολο, αποτελείτε το τμήμα των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, στο οποίο έχω τη χαρά και την τιμή να είμαι επιμορφώτρια. Εύχομαι καλή αρχή σε μια ανοιχτή, ειλικρινή, ουσιώδη επικοινωνία και συνεργασία μαζί σας. Επειδή ξέρω από τη συναναστροφή μαζί σας τόσα χρόνια ότι έχετε πολύ μεράκι στη δουλειά σας και νοιάζεστε για την εκπαίδευση που παρέχετε, σεβόμενη απεριόριστα τα προσόντα και την εμπειρία σας, επιθυμώ να με θεωρείτε περισσότερο ως συνοδοιπόρο στο δύσκολο δρόμο του εκπαιδευτικού και συνεργάτιδα σε ρόλο συντονιστή, εμψυχωτή και συμβούλου, και όχι ως απλή διδάσκουσα. Θα είμαι στη διάθεσή σας για να προσφέρω ότι μπορώ στην πορεία του προγράμματος, να ανταλλάσσουμε απόψεις, και να αξιοποιήσουμε από κοινού την εμπειρία μας στο πλαίσιο του προγράμματος.
Επιτρέψτε μου να σας δώσω μερικές πληροφορίες που αφορούν στην εκπαιδευτική μου ταυτότητα, την οποία, οι νεώτεροι από εσάς γνωρίζουν, ίσως, λίγο. Είμαι Επιμορφώτρια Β του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στο ΜΠΕ, Βιολόγος, καθηγήτρια στο Γενικό Λύκειο Μελεσών Ηρακλείου Κρήτης. Μέσα στην μακρά επαγγελματική και επιστημονική μου πορεία ως καθηγήτρια ΠΕ04 σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, σε Γυμνάσια και Λύκεια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως συγγραφέας φροντιστηριακών βιβλίων, στο συντονισμό και υλοποίηση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών, στην έρευνα, στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού, σε καινοτομικές εφαρμογές μέσα κι έξω από τις τάξεις, έχω συνεχές και αδιάλειπτο ενδιαφέρον για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης των Φυσικών Επιστημών, με επίκεντρο το μαθητή, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Αυτή μου η ανάγκη για συνεχή βελτίωση, προσωπική και επαγγελματική, με έκανε να φοιτήσω στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας στο τμήμα Βιολογίας και να εκπονήσω εκεί και τη Διδακτορική μου Διατριβή στη Θαλάσσια Βιολογία, να κάνω Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο «Σπουδές στην Εκπαίδευση», στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο «Διδακτική Βιολογικών Μαθημάτων με Νέες Τεχνολογίες», να παρακολουθήσω πλήθος σεμιναρίων και να συμμετέχω σε πολλά συνέδρια. Η σιγουριά ότι θα συνεργαστώ με ανθρώπους που μοιράζονται τις ανησυχίες και τις προσδοκίες μου για την Εκπαίδευση, με τον ίδιο τρόπο όπως εγώ, με έκανε να σχεδιάσω και να υλοποιήσω αυτό το πρόγραμμα ενδοσχολικής επιμόρφωσης.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση kalath04mar@yahoo.gr και στα τηλέφωνα: 2810751469 και 6946500408. Ανυπομονώ να συναντηθούμε την Τρίτη 15 Μαΐου 2012 στις 8.30’ στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Λυκείου Μελεσών. Η παρουσία σας στη συνάντηση αυτή έχει πολύ μεγάλη σημασία, προκειμένου να γνωριστούμε όλοι μεταξύ μας, να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν στο πρόγραμμα και να ξεκινήσουμε την επιμόρφωση.
Αρχάνες 14 Μαΐου 2012                                                                           Με εκτίμηση
Μαρία Καλαθάκη


Πρόγραμμα Διημέρου
Τρίτη 15 & Τετάρτη 16 Μαΐου 2012
Γενικό Λύκειο Μελεσών

ΤΡΙΤΗ 15 Μαΐου 2012

Α. ΑΛΛΗΛΟΓΝΩΡΙΜΙΑ στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών
1. ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
2.ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (10’)
3. ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (10’)   
4. ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ (10’)
Β. ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΩΝ
5. ΒΗΜΑΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΟΜΑΔΩΝ (60’)
6. ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ- ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ (10’)
7. ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (30’)
8. ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΤΕΤΑΡΤΗ 16 Μαΐου 2012

9. ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ στις αίθουσες διδασκαλίας των τμημάτων Α1 και Α2 (150’)
9(Ι). Διερεύνηση πρότερων γνώσεων Νευρικού Συστήματος (10’)
9(ΙΙ) Διδασκαλία της Βιολογίας του Νευρικού Συστήματος (110’)
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ (15’)
ΣΕ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ (40’) στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών Παρουσίαση των Εργασιών των Ομάδων πάνω στη Δομή και στις Λειτουργίες του Νευρικού Συστήματος, Αναστοχασμός πάνω στο Φύλλο Εργασίας και Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου Αυτοαξιολόγησης
9(ΙΙΙ) Μυική Συναρμογή (15’): εισήγηση της Γυμνάστριας Αποστολάκη Ειρ.
9(IV) Το Ποίημα «Πούσι» του Ν Καββαδία (30’): διδασκαλία της φιλολόγου Σισαμάκη
10. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΙΗΜΕΡΟΥ (10’)
11. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΘΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ από τις καθηγήτριες Καλαθάκη Μ., Παντελάκη Ε. & τους Μαθητές της Β τάξης του Λυκείου Μελεσών (60’)
12. ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Λυκείου Μελεσών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.